About Me

Foto saya
~Salam pada semua pembaca blog ini.Terima kasih kerana sudi menjengah blog saya yang baru nak bertapak ni.Saya hanyalah seorang wanita biasa,yang telah berkahwin dengan seorang lelaki yang sangat mencintai saya seadanya.Saya harap,apa pun yang kawan2 akan @ telah baca dalam blog ni,tak kan menyinggung perasaan mana-mana pihak.Blog ini sekadar mengisi masa terluang & ingin berkongsi segala apa jua mengenai kehidupan saya sekeluarga...

Rabu, 26 Disember 2012

Kek Marble Pecah Lapan 100% Buttercup

Tercari cenderahati untuk majlis perkhawinan atau majlis -majlis yang sewaktu dengan nya???
Kami d' 28eight Little Oven ada jawapan nye...hihiii..( cam iklan lak ).
baru berjinak-jinak dalam penyediaan doorgift ni pada tahun 2011..sewaktu majlis perkhawinan adik ipar saya...tapi xla serius sangat..cume nak membantu,,disamping itu dapat gak cari duit untuk tambah-tambah mana yg patut,,.
Masuk tahun ni,,,tak disangka-sangka ada yang masih bertanyakan tentang kek marble saya tu rupenye,,,kawan mama..untuk kenduri anak lelakinya....tapi majlis nye pada tahun depan lepas raya cina 2013, Acik tu nama nya Cik Nab dari  Tanjung Karang,selangor..xpenah kenai pun yg mana 1..tapi insyallah akan siap kesemua kek itu pada tarikh yg ditetapkan....
Bercerita tentang kek marble sy..sy hanya menggunakan mentega Buttercup untuk membuat kek marble,,bukan hanya kek marble,,apa jua jenis kek,,dan apa jua jenis biskut..hanya BUTTERCUP..
Mama yg bagitahu rahsia tu..untuk kek yg lebih moist,sedap,tahan lama dan gebu....biskut pula akan bertambah2 ummphh...ranggup dan akan wangi 1 rumah bile bakar tau,,cer la try..pasti ada bezanya dari majerin2 lain dipasaran...
jom review sikit antara kek marble yg penah saya sediakan....


ni time nak wat tester untuk mama





dalam oven..(built in oven)



gebu kan...sedap niii....



ni time gatal...sesaje nk try adunan red velvet dalam acuan pecah 8 tu,,
cantek gak kan..gebu tau..













kek sahaja : rm 2.50 (kuantiti kurang dari 1000)
   rm 2.20 (lebih dari 1000 )

kek + kotak (readymade) : rm 3.50 (kurang dari 1000)
kek + kotak (readymade) : rm 3.20 (lebih dari 1000)

untuk sebarang pertanyaan @ tempahan..
call @ sms saya ayu 019 - 6135794
lokasi saya di kuala selangor..

harge bole runding..insyaallah

thanks..come again
tochei..tochei..






Tiada ulasan:

Catat Ulasan