About Me

Foto saya
~Salam pada semua pembaca blog ini.Terima kasih kerana sudi menjengah blog saya yang baru nak bertapak ni.Saya hanyalah seorang wanita biasa,yang telah berkahwin dengan seorang lelaki yang sangat mencintai saya seadanya.Saya harap,apa pun yang kawan2 akan @ telah baca dalam blog ni,tak kan menyinggung perasaan mana-mana pihak.Blog ini sekadar mengisi masa terluang & ingin berkongsi segala apa jua mengenai kehidupan saya sekeluarga...

Rabu, 20 Mac 2013

Mafla Gaza Murah

Entry tertangguh..
Selamat malam semua..buat apa tu,,harap semua sihat sejahtera..
entry kali ni nak cerita tentang 1 event yg dianjurkan oleh tempat keje en suami..
kami diberi 1 tapak untuk buka kedai..(kedai kerr?) tapi jual pe ek??

kami jual......
^
^
^
^
^


terimalah produk kami..jeng..jeng..jeng..
* mafla gaza Rm 15.00 sahaja.. (fuyooo murah btl nii)
* kopiah gaza afdlin shauki yg sangat terbaik... Rm 35.00 (yg kait tau..homemade mariii)
* keronsang tip top...hahaa
* parfume utk rumah dan juge kereta..brand lupe daa..

Jom layan foto-foto sewaktu kami di sane..>>>>



~model minyak wangiii..kredit ain jasmin~






~thanks..come again~
tochei..tochei..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan