About Me

Foto saya
~Salam pada semua pembaca blog ini.Terima kasih kerana sudi menjengah blog saya yang baru nak bertapak ni.Saya hanyalah seorang wanita biasa,yang telah berkahwin dengan seorang lelaki yang sangat mencintai saya seadanya.Saya harap,apa pun yang kawan2 akan @ telah baca dalam blog ni,tak kan menyinggung perasaan mana-mana pihak.Blog ini sekadar mengisi masa terluang & ingin berkongsi segala apa jua mengenai kehidupan saya sekeluarga...

Isnin, 18 Mac 2013

Jom Buat Red Velvet

Assalammualaikum..
Moga sihat sejahtera semua hendak nya..cume nak kongsi kek red velvet yg telah dihasilkan oleh tangan kitee..hihiii..teruja,syok,gembira,xpecaye pun ia..sbb berjaya juga akhir nye buat red velvet..insyallah nnt bile ayu add resepi yee,,ni resepi yg diolah oleh sy sendiri...jom segarkan mata ;)





antara bahan-bahan yg digunakan..senang untuk didapati di kedai sekeliling kitee...


ready tok ke oven


~in the oven~


hihii..sy da kuar..


~ni time nk make-up..hihii..sepupu ni excited ckit..pe2 tQ ain sbb tlg kak ayu.~


~taraaaa..ini lah sy..ready tu deliveryyy...tunggu org melaka..im coming~



~thank..come again~
tochei..tochei..;)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan