About Me

Foto saya
~Salam pada semua pembaca blog ini.Terima kasih kerana sudi menjengah blog saya yang baru nak bertapak ni.Saya hanyalah seorang wanita biasa,yang telah berkahwin dengan seorang lelaki yang sangat mencintai saya seadanya.Saya harap,apa pun yang kawan2 akan @ telah baca dalam blog ni,tak kan menyinggung perasaan mana-mana pihak.Blog ini sekadar mengisi masa terluang & ingin berkongsi segala apa jua mengenai kehidupan saya sekeluarga...

Isnin, 18 Mac 2013

Kitchen Cabinet Merah + Putih


 salam sejahtera...
kite sambung lagi untuk entry seterusnya,..
ok..org kate klu rumah da baru..barang -barang pun mesti nk baru kan..eerm..test tinggi uu..xpe klu mampu kan,, hari ni ayu nk review kitchen cabinet ayu ni yg dibuat pada tahun lepas sebelum kami pindah masuk ke rumah baru,,harus diselesaikan semua..baru bole pindah masukk..klu x susah sy nk membersihkan habuk2 kt perabot la kn..tips terbaik tu..buat dlu apa yg nk ditambah kat umh baru..baru amik kain baju,,periuk belanga pindah klu idak..habiss la..
berhabuk la jwb nyee..


kitchen cabinet ni saya buat dengan company nii..walaupun syarikat dorg ni jauh dgn sy,..dorg tetap bg servis yg terbaiik sekali..
jom tengok upe kabinet saya tuu..


dorg tengah pasang time ni..


yeaa..da siap..!!


meja bar saya memang sy mintak storage..sbb senang ckit nk letak cencawan kan..



setelah setahun ber kung fu di ruang dapur ni...

sebarang pertanyaan bole terus ke Artak Kitchen Design

sekian


~thanks..come again~
tochei..tochei..



1 ulasan:

  1. salam ayu..

    cantek dapur awak...nk tanyela bape total kos buat dapur camne?...kalau x keberatan leh share ke?

    BalasPadam