About Me

Foto saya
~Salam pada semua pembaca blog ini.Terima kasih kerana sudi menjengah blog saya yang baru nak bertapak ni.Saya hanyalah seorang wanita biasa,yang telah berkahwin dengan seorang lelaki yang sangat mencintai saya seadanya.Saya harap,apa pun yang kawan2 akan @ telah baca dalam blog ni,tak kan menyinggung perasaan mana-mana pihak.Blog ini sekadar mengisi masa terluang & ingin berkongsi segala apa jua mengenai kehidupan saya sekeluarga...

Isnin, 18 Mac 2013

Rumah Pertamaku.. Januari 2012

Entry tertangguh da..tapi tetap nk post gak..

jangan mara ek..hihii
assalammualaikum semua...da makan?? sy da kenyang da..urrghh..alhamdullilah..
nk share tetang umah baru saya bersame en husband kite.. 
umah ni da 1 taun 3 bulan da kami duduki..sangat bahagia rupenye berada 
dirumah sendiri kan..hiiiihii..xmo sembang n bebel byk sgt..nk share beberapa
foto rumah kami ni..

Lokasi  : Kuala Selangor, Selangor..
Luas  : 20 x 80
RM 150,000.00 ...alhamdulillah~


dari hadapan

                     
dari dalam bahagian hadapan


dari pandangan kanan


dari site belakang plak
ok sekian..


~thanks..come again~
tochei..tochei..





Tiada ulasan:

Catat Ulasan