About Me

Foto saya
~Salam pada semua pembaca blog ini.Terima kasih kerana sudi menjengah blog saya yang baru nak bertapak ni.Saya hanyalah seorang wanita biasa,yang telah berkahwin dengan seorang lelaki yang sangat mencintai saya seadanya.Saya harap,apa pun yang kawan2 akan @ telah baca dalam blog ni,tak kan menyinggung perasaan mana-mana pihak.Blog ini sekadar mengisi masa terluang & ingin berkongsi segala apa jua mengenai kehidupan saya sekeluarga...

Isnin, 18 Mac 2013

Meringue Pavlova


As-salam..dan selamat malam semua..
Harap sihat sejahtera disamping keluarga tercinta..
malam ni nk sembang 1 hal..ni kire entry tertangguh..hehehe..saboo je la kn.,,
Kan tgh hot xbpe bulan dulu Pavlova ni..nk la rase,nk try cr buat nye..
tengok la tu..nk tau jd ke tidak meringue nye sampai cmtu skali saya tonggeng kan mangkuk steel tu..hihihii..jadi akhir nye meringue tu..


pastu masukkan dalam piping bag berserta nozzel pilihan hati..dan paip kan ke dulang bakar berlapikkan baking paper..cmni haaa..cun kan...


sebab cun punye pasal pe lg snap la byk-byk dari sudut yg berbeza..hihii..syokk oo.





haha...ni da jatuh kes nk buat main...hihii..syok main paip-paip ni...


pas da abis main kite bakoooo..


canteeek nyee la kan.. ni pavlova saya..cumeell gilerr


nyuumm...nyuum.. 


hahaa..mst korang tertanye-tanye kan mane buah2 nye..mane pagi krim2 nye..
masalah nye..xsempat nk letak bnde tu sume..da licin licau da...
meringue ni sedap nk makan time panas-panas..rangup tau uols..cer ar try..



~thanks..come again~
tochei..tochei..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan