About Me

Foto saya
~Salam pada semua pembaca blog ini.Terima kasih kerana sudi menjengah blog saya yang baru nak bertapak ni.Saya hanyalah seorang wanita biasa,yang telah berkahwin dengan seorang lelaki yang sangat mencintai saya seadanya.Saya harap,apa pun yang kawan2 akan @ telah baca dalam blog ni,tak kan menyinggung perasaan mana-mana pihak.Blog ini sekadar mengisi masa terluang & ingin berkongsi segala apa jua mengenai kehidupan saya sekeluarga...

Ahad, 4 November 2012

Ingin Kembali...Harap diterima..

~Assalammualaikum semua..dan selamat malam..tergerak hati malam ni nak memperbaharui blog yang sudah sekian lama terbiar..Erm sangat lama saya tidak menulis kerana berbagai faktor yg tidak mengizinkan,,tapi sekarang insyallah saya akan kembali untuk menulis lagi tentang rutin hidup saya sekeluarga.Saya ingin berkongsi pengalaman hidup,resepi-resepi masakan,
kenangan-kenangan terindah bersama teman-teman blogger..Saya tidak mempunyai Facebook,Twitter @ sewaktu dengan nya kerna tidak berminat kearah itu..Jadi disini la saya...Sekian untuk malam ni..Esok insyallah panjang umur saya menulis lagi..

Sekian Wassalam...









Tiada ulasan:

Catat Ulasan