About Me

Foto saya
~Salam pada semua pembaca blog ini.Terima kasih kerana sudi menjengah blog saya yang baru nak bertapak ni.Saya hanyalah seorang wanita biasa,yang telah berkahwin dengan seorang lelaki yang sangat mencintai saya seadanya.Saya harap,apa pun yang kawan2 akan @ telah baca dalam blog ni,tak kan menyinggung perasaan mana-mana pihak.Blog ini sekadar mengisi masa terluang & ingin berkongsi segala apa jua mengenai kehidupan saya sekeluarga...

Isnin, 5 November 2012

Nugget 3 ketul & Sushi Telur Ikan yg best ^_^

Selamat petang...suram je kan nak ke maghrib ni,,hujan sentiase..
Sangat keletihan,penat,sakit kaki,badan,..pendek kata sume sakit la...dah tu xmakan lak tu dr tengahri,,pagi tadi pun just makan nugget 3 ketul n air milo ...








Minggu ni adalah minggu yg memenatkan sebab minggu terakhir persekolahan,,banyak program-program yg perlu diselesaikan secepat nye..habis kelam kelibut cecikgu ni,,,








Hari ni buzy menyiapkan hadiah-hadiah untuk kanak-kanak,,balut,lipat,ikat, sume ada untuk program Tabikarama dan Konvokesyen Kanak-kanak Tabika Perpaduan pada 8hb November 2012  

( Khamis ) bertempat  di Stadium Kuala selangor,Selangor..^-^
Esok plak nak beli keperluan untuk program lain..Program Majlis Perpisahan Tabika Perpaduan Taman Sungai Buloh pada 7hb November 2012 ( Rabu ) bertempat di KFC kuala selangor,Selangor.



Dalam bz-bz tu kan,,tetibe perut tu mula lapar sgt2 mintak makanan..huiii..xtahan lapak nya..Terus call daddy bgtau nk kuar ke TESCO nk p beli barang makan,,
Sampai ja TESCO,,nampak plak natang ni......
Errm..pe lagi terus rembat 5 pek eh 3 pek je daa..terus p baya..xbyk ckp da time tu..lapa la kate kan....Tadi sampai umh solat Isyak dlu..pastu mnghadap lappy jap sambil makan 1pek dlu..rase sedap..pek yg ke-2 lak..masuk yg ke-3 da xlarat..benti jap..kang bile-bile sambung lagi..

p/s: Ok nak solat isyak dulu...^_^




Tiada ulasan:

Catat Ulasan